تنهایی
تنهایی
بدترین درد جهان.........
نوشته شده در تاريخ شنبه 25 آذر 1391برچسب:فیزیک,برف,ادم برفی, توسط Rose |

داشتم برنامه امتحانی رو نگاه میکردم.

چشمم خورد به فیزیک

یاد 2 سال پیش افتادم...............

اون سالی که من هیچی بلد نبودم 

نگران امتحان من بودی 

خودت یاد گرفتی تا به من یاد بدی 

اره ......من یادمه تو ام یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یادته چه کارایی واسم میکردی؟؟؟

یادته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من یادم نرفته حتی یه لحظه از زمانی رو که باهم بودیم

راستی اینجا داره برف میاد.....اونجا چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هه.....یادته یه روز برفی رفتیم بیرون من افتادم.........

کلی ام برف بازی کردیم......ادم برفی ساختیم.......

تو ام یادته؟؟؟؟؟؟؟؟

امتحان فیزیک..برف.....ادم برفیو خیلی چیزای دیگه در واقع همه چی منو یاد تو میندازه....

همه چی.......همه چی بهانه ای واس به یاد تو افتادن

اون وبلاگو یادته؟؟؟؟؟؟؟با هم درست کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟

الان چی؟من تنهام

دوست دارم برگردم به عقب به اون زمان حتی 

یه روز........یه ساعت.......یه دقیقه

فقط یه بار دیگه بودنت و کنار خودم حس کنم

یه بار دیگه صداتو بشنوم

یه بار دیگه ببینمت

اما نمیشه

اخه..........

فردا م امتحان دارم اما بلد نیستم

مهم نیست....مهم نیست.........وقتی تو نیستی هیچی مهم نیست 

هنوزم صدای که در گوشم گفت هر چی فدا سرت رو میشنوم.اره صدا خودته......

نمی دونم میبینی اینا رو میبینی یا نه اما من واس تو مینویسم

برام مهم نی نظر بذارن....نذارن..کسی اینا رو بخونه......یا نخونه

فقط برای تو............



نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت22:48---25 آذر 1391
پاسخ:
از نظر دستوری چین به کلمات اضافه شده ولی از نظر محتوای متن کلمه چین چنان نفوذی کرده تو زندگیمون که به تموم چیزهامون وصل شده دیگه...


تنهای شیطون
ساعت21:05---25 آذر 1391
چه خوکشتل همه حرفای داداشتو تایید وکنی اجی طلاپاسخ:ا داداش بودی؟؟؟؟؟؟من فک کردم ابجییییییییی ولب به هر داداشمی دیگه باید تایید کنم:ِِd

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.