تنهایی
تنهایی
بدترین درد جهان.........
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:شب, یلدا,, توسط Rose |

 فردا اینجا شب یلداست........

همه هندونه و انار و ......میخرن

همه شادن چون میخوان دور هم جمع بشن

اما من شاد نیستم 

خاطرات اون سال یلدا داره از جلوی چشمم میگذره

اون سالی که توام بودی....توام تو جمع خانوادگیمون بودی

یادته؟؟؟؟؟

راستی شمام اونجا یلدا دارید؟؟؟؟؟؟؟

جشن میگیرید؟؟؟؟؟؟؟

مام مثل سال های گذشته داریم جشن میگیریم

اما بدون تو..........درسته فقط یه بار شب یلدا پیشم بودی

اما همین که حس میکردم مال منی برام کافی بود

اما الان نیستی.........

منم تنها دارم به فردا فکر میکنم

که چطوری میگذره بدون تو

از وقتی رفتی هرشب واس من یلداست اما نه چند دقیقه 

هر شب بدون تو واس من مثل سال میگذره

همه گفتن عادت میکنی اما عادت نکردم

                    ******

عشقم شب یلدای خوبی داشته باشی

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahdiye
ساعت22:34---3 دی 1391
vayyy
shabe yaldaye bi payano aghaz shabe ??????????yaldaye toe azizam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.