تنهایی
تنهایی
بدترین درد جهان.........
نوشته شده در تاريخ شنبه 2 دی 1391برچسب:, توسط Rose |

دلم گرفته بود اومدم اینجا واست بنویسم شاید واشد 

اما هر چی فک میکنم نمیدونم چی باید بنویسم

چی بگم........از کجا بگم

تو که اینارو نمیبینی پس من چی بنویسم

اصلا واس چی بنوسیم؟؟؟؟؟؟؟؟

اها واس اینکه دلم واشه..........

از وقتی رفتی همه چی زود یادم میره..........

دوباره اومدم تو یاهو......

دوباره اد لیستاما نگاه میکنم.........

تو نیستی توشون......با اینکه میدونم اما باز نگاه میکنم

شاید.......شاید.............

یعنی میشه دوباره تورو ببینم؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.