تنهایی
تنهایی
بدترین درد جهان.........
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:سرنوشت,قسمت, توسط Rose |

 همیشه فکر میکردم 

اخه مگه میشه خدا به ادما قدرت اختیار داده

عقل داده

ادم میتونه با اتفاقا مقابله کنه جلوی اونارو بگیره

نذاره اتفاق بیوفتن

اما دیدم نمیشه

نمیشه چیزیو ه قراره اتفاق بیوفته رو عوض کرد

نمیشه که جلوی اونارو گرفت

نمیشه تغییر داد

بلعدا فهمیدم به این میگن سرنوشت.قسمت

و هزار تا اسم دیگه 

الان من موندم با سرنوشتم و قسمتو

لعنت به همشون همشون که شما رو ازم گرفتن

           ***********

یه چیز دیگه ام یاد گرفته ام 

اینکه اگه باهش مهربون باشم

دوسش داشته یاشم اونم با من همین رفتارو داره

دارم سعی میکنم دوسش داشته باشم

تا منم بیام پیشت

تا شاید واس یه بارم که شده

به خواسته ی من نگاه کنه

و من بهش برسونه

امیدوارم

 



نظرات شما عزیزان:

mona
ساعت11:54---12 دی 1391


mahdiye
ساعت11:53---12 دی 1391
aji jon mic hamishe behem sar mizani o nazar midi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.